شناسهٔ خبر: 176495 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

پل عنافچه خوزستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پل عنافچه اهواز معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی پروژه پل عنافچه گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبار و نقدینگی، این پروژه تا بهمن امسال زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای احداث پل عنافچه اظهار کرد: پل عنافچه روی رودخانه کارون در حال ساخت است؛ این پل ارتباط دهستان عنافچه را به مرکز شهرستان باوی و ملاثانی برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه پل عنافچه یکی از پروژه‌های خاص خوزستان است، افزود: این پل ۴۲۶ متر طول و ۱۲ متر عرض دارد و عرشه آن هم به صورت باکس فلزی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در حال حاضر این پروژه حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۲۳۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

بهرامی عنوان کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل پروژه نیاز است که در صورت تخصیص به موقع اعتبار و نقدینگی، تا بهمن ماه امسال زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد و مردم از آن بهره مند می‌شوند.